Summit to Eat Kura Fajita s ryžou 128 g
Dehydrované jedlo
Kurča Fajita s ryžou značky Summit to Eat, lahodný a praktický cestovný pokrm. Vhodné pre milovníkov mexickej kuchyne.
Informácie o produkte
Tento cestovný pokrm značky Summit to Eat je veľmi praktický, a to vďaka svojej váhe a veľkosti. Nie sú tu použité žiadne umelé konzervanty, čo zaručuje vynikajúcu prírodnú arómu. Má tiež dlhú trvanlivosť - až 7 rokov. Vďaka technike vymrazovania, ktorá funguje na princípe vysušenia mrazom, je jedlo zakonzervované a zbavené drvivej väčšiny vody, chuť však zostáva stále ako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat kura Tikka s ryžou:
- praktické, chutné
- rýchla príprava
- trvanlivosť 7 rokov
- bez konzervantov
Príprava:
1. Odtrhnite okraj vrecka.
2. Vyberte vrecko obsahujúce pohlcovač kyslíka (nehorľavý sáčok obsahujúci oxid železa pohlcujúci vlhkosť).
3. Do vrecka nalejte horúcu vodu (275 ml) a zamiešajte.
4. Uzavrite vrecúško a obsah ponechajte rehydratovať.
5. Po 8 minútach zamiešajte, prípadne dochuťte.
Tabuľka výživových hodnôt:
Výživová hodnota | na 100 g | na porciu (128 g) | |
Energia | 472 kcal | 604 kcal | |
Bielkoviny | 21,8 g | 28 g | |
Sacharidy | 51,2 g | 65,5 g | |
Z toho cukry | 6,7 g | 8,5 g | |
Tuky | 21,5 g | 27,5 g |
Zloženie:
- dlhozrnná ryža (26%)
- varené kuracie mäso (11%)
- paradajky
- cibuľa
- pálivé papričky
- sladký kukuričnorepkový olej
- Fajita pasta (3%) (cibuľový prášok, slnečnicový olej, citrónová šťava, cukor, cesnak, paprika, soľ, rímska rasca, chilli)
- červené fazule
- kukuričná múka
- soľ
Parametre
- Značka
- Summit to Eat
- Produktový rad
- Fajita
- Hmotnosť
- 128 g
- Počet porcií
- 1
- Druhy mäsa
- Ryby a hydina
- Trvanlivosť
- 7 rokov
- Spôsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánske
- Nie
- Bezlepkové
- Nie
- Záručná doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76016010
- EAN
- 5060138531260
O výrobcovi
Summit to Eat je nová značka, ktorá vznikla přebrandováním svetoznámej značky Mountain House v Európe. Viac ako 40 rokov je najobľúbenejším výrobcom dehydrované stravy medzi cestovateľmi, turistov, kempovaní a ďalšími outdoorovými nadšencami. Výrobné postupy a technológie sa nezmenili, naopak sa rozšírila ponuka jedál a zvýraznila sa chuť (nie glutamáty!).