Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu
- vybavení do přírody Menu

FAQ - Často kladené otázky

Spísali sme otázky, na ktoré sa nás najčastejšie pýtate. Ak ste odpoveď nenašli, využite našu zákaznícku linku.

 Čo vás zaujíma?

 

 Nákup, doručenie

Akú veľkosť oblečenia alebo obuvi mám zvoliť?

Ak si nie ste istí veľkosťou využite veľkostné tabuľky.

Aké sú možnosti doručenia?

  1. Kuriérom - môžete si zvoliť medzi Geis, UPC a Slovenskou poštou.
  2. Osobný odber na predajniach 4camping alebo výdajných miestach Geis point

 

Koľko zaplatím za dopravu a osobný odber?

Forma doručenia Cena doručenia pri objednávke do 40 € Cena doručenia pri objednávke nad 40 € 
Osobný odber - predajne 4camping ZADARMO ZADARMO
Osobný odber - Geis point 4.99 € ZADARMO
Dopravca - Geis 4.99 € ZADARMO
Dopravca - Slovenská pošta 3.99 € ZADARMO
Dopravca - UPS 3.99 € ZADARMO

Platba dobierkou je pri objednávke do 40 € za 0,99 € nad 40 € ZADARMO. Za platbu pri osobnom odbere na pobočkách 4camping neplatíte.

Kedy tovar dostanem?

Objednávky uskutočnené do 10:00 odovzdávame dopravcovi v ten istý deň. Bežná doba doručenia je 2 pracovné dni. (Slovenská pošta cca 5 pracovných dní)

Kam mám zadať zľavový kupón?

Zľavový kupón môžete zadať do poľa zľavový kód v dolnej časti prehľadu objednávky v košíku (www.4camping.sk/kosik). Po stlačení tlačidla použiť sa zľava automaticky odpočíta od hodnoty objednávky. Viac o Zľavových kódoch

 

 

 Vrátenie a výmena tovaru

Ako môžem tovar vrátiť?

Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť. (Tovar musí byť zabalený v originálnom obale vrátane visačiek.) Vracať môžete:

  • Osobne - Zastavte sa na ktorejkoľvek našej predajni, peniaze Vám vrátime na účet najneskôr do 14 dní.
  • Poštou - Tovar zasielajte doporučene na adresu: 4camping.sk, Miletičova 44 821 09 Bratislava. K balíku pripojte sprievodný list. Vzor si môžete stiahnuť a vyplniť tu. Peniaze Vám vrátime na účet do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru.

Zásielku zabalte iba do obalov, ako sú krabice, obálky alebo fólie. Originálne obaly tovaru nesmú byť poškozené. V prípade poškodenia tovaru alebo originálneho obalu sa musí vratná suma zohľadniť.

Čo robiť, keď mi prišiel iný tovar, než som si objednal?

Pokiaľ vám prišliel iný tovar, ako ste si objednali, ozvite sa nám prosím čo najskôr na zákaznícku linku, situáciu spoločne vyriešime.

Čo robiť keď mi tovar prišlie poškodený?

Ak vám prišliel tovar poškodený, ozvite sa nám prosím čo najskôr na zákaznícku linku, situáciu spoločne vyriešime.

Nesedí mi veľkosť, ako ju môžem vymeniť?

Veľkosti z logistických dôvodov nevymieňame, ale ak vám tovar nesedí môžete ho do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodov vrátiť a objednať si tovar nový.

Vraciam, kedy mi vrátite peniaze?

Peniaze vám vrátime na účet do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru.

 

 Reklamácia

Ako reklamovať tovar?

  • Osobne - Prineste tovaru vrátane všetkých jeho súčastí na ľubovoľnú predajňu 4camping.
  • Poštou - Reklamovaný tovar vrátane všetkých jeho súčastí zašlite spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie na adresu: 4camping.sk, Miletičova 44 821 09 Bratislava. Pre spísanie závad môžete využiť tento formulár.

Ako prebieha reklamácia?

Pri prijatí reklamácie Vám vystavíme reklamačný protokol, do ktorého zaznamenáme aktuálny dátum, presné označenie tovaru a tiež spôsob vybavenia, aký požadujete. Reklamovaný tovar odošleme na posúdenie výrobcovi. Akonáhle reklamáciu výrobca posúdi (zo zákona na to má maximálne 30 dní), budeme Vás o výsledku reklamácie informovať.

Musím na reklamáciu poslať celý stan alebo stačí prasknutá tyčka?

Teoreticky by stačila len tyčka. V prípade, že by výrobca reklamáciu uznal a nebol by z technických dôvodov schopný vám danú tyčku vymeniť samostatne, bolo by nutné dodatočne doposlať celý stan. Preto odporúčame k reklamácii doručovať tovar vždy vrátane všetkých jeho súčastí

Kde sa môžem informovať o priebehu mojej reklamácie?

Ideálne nám napíšte na reklamacie@forcamping.sk ozveme sa Vám čo najskôr.

 

 

 Predajne, možnosť vyskúšania

Máte na predajni skladom tovar xy?

Vzhľadom k šírke sortimentu, je väčšina tovaru dostupná len na centrálnom sklade. Tovar je nutné si na predajňu najprv objednať, pričom si môžete objednať aj viac kusov k porovnaniu a vyskúšanie a o kúpe sa rozhodnúť až na mieste.

Kedy dorazí objednaný tovar na predajňu?

Tovar je na všetkých predajniach k dispozícii zvyčajne do 2 pracovných dní. V Prahe do 1 pracovného dňa. O tom, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie, vás budeme informovať pomocou sms a emailu.

Môžem si objednať viac veľkostí a vyskúšať si tovar na predajni?

Áno. Všetky naše predajne sú vybavené skúšobné kabínkou. Tovar platíte až po vyskúšaní.

Čo, keď sa mi tovar objednaný na predajňu nebude páčiť?

Tovar objednaný na predajňu platíte až po vyskúšaní. V prípade, že si nákup rozmyslíte neskôr, do 14 dní môžete nepoužitý tovar v pôvodnom obale a s visačkami vrátiť.

Ako dlho na mňa objednávka počká na predajni?

Obvykle tovaru na predajni skladujeme 5 dní. V prípade, že si tovar nemôžete vyzdvihnúť, zavoleje prosím na predajňu a dohodnite sa na neskoršom prevzatí.

Môžem u predajne zaparkovať?

Možnosti parkovania uvidíte po rozklinknutí mapky u konkrétnej predajne.

Dá sa platiť kartou?

Áno, platiť kartou možno vo všetkých našich predajniach.

 

 

  Zľavové kódy

Kam mám zadať zľavový kupón?

Zľavový kupón môžete zadať do poľa zľavový kód v dolnej časti prehľadu objednávky v košíku (www.4camping.sk/kosik). Po stlačení tlačidla použiť sa zľava automaticky odpočíta od hodnoty objednávky.

 

Kde získať zľavový kupón?

Prehľad aktuálne platných zľavových kódov nájdete na stránke Extra zľavy.

Môžem využiť viac zľavových kupónov?

Bohužiaľ nie. V každej objednávke je možné využiť iba 1 zľavový kupón.

Prečo sa mi nenačítal zľavový kupón?

Skontrolujte si či ste zadali zľavový kupón správne a či nevypršala jeho platnosť. Ak je všetko v poriadku a kupón stále nefunguje, napíšte nám prosím na email objednavky@forcamping.sk.

Vyskočila na mňa zľava 3,85 € a už to zmizlo čo mám robiť?

Zaregistrujte sa k odberu noviniek tu a ak ste nový zákazník zľavu 3,85 € vám automaticky zašleme na email. Zľavu môžete uplatniť pri nákupe nad 37 €.

Kedy mi príde zľavový kupón?

Zľavový kupón odosielame na zadaný email automaticky. Mal by doraziť do 5 minút. V prípade, že sa Vám v pošte nezobrazí skontrolujte si záložku "hromadné" a "spam".

Registroval som sa k odberu noviniek a neprišiel mi zľavový kupón na prvý nákup, čo mám robiť?

Možno ste omylom uviedol zlú adresu. Skúste sa zaregistrovať k odberu noviniek ešte raz tu. Tento zľavový kupón je určený len pre nových zákazníkov, ktorí u nás ešte nenakupovali.