Summit to Eat Losos s cest. a brokol. 117 g
Dehydrované jedlo
Losos s cestovinami a brokolicou z knihy Summit to Eat, chutné a na cesty vhodné jedlo. Vhodný pre milovníkov rybieho mäsa.
Informácie o produkte
Tento cestovný pokrm značky Summit to Eat je veľmi praktický, a to vďaka svojej váhe a veľkosti. Nie sú tu použité žiadne umelé konzervanty, čo zaručuje vynikajúcu prírodnú arómu. Má tiež dlhú trvanlivosť - až 7 rokov. Vďaka technike vymrazovania, ktorá funguje na princípe vysušenia mrazom, je jedlo zakonzervované (= bez pridania chémie) a zbavené drvivej väčšiny vody, avšak chuť zostáva stále ako za čerstva.
Výhody Summit to Eat Losos s cestovinami a brokolicou:
- praktické, chutné
- rýchla príprava
- trvanlivosť 7 rokov
- bez konzervantov
Príprava:
1. Odtrhnite okraj vrecka.
2. Vyberte vrecko obsahujúce pohlcovač kyslíka (nehorľavý sáčok obsahujúci oxid železa pohlcujúci vlhkosť).
3. Do vrecka nalejte horúcu vodu (280 ml) a premiešajte.
4. Uzavrite vrecúško a obsah ponechajte rehydratovať.
5. Po 8 minútach zamiešajte, prípadne dochuťte.
Tabuľka výživových hodnôt:
výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porciu (117 g) |
Energia |
|
520 kcal |
608 kcal |
Bielkoviny |
16,6 g | 19,4 g | |
sacharidy |
|
45 g |
52,6 g |
Z toho cukry |
|
7,9 g |
9,2 g |
tuky |
|
31,6 g |
37 g |
zloženie:
- cestoviny (pšeničné) (30%)
- plnotučné mlieko (21%)
- losos ružový (ryba) (10%)
- brokolica (7,5%)
- smotana (mlieko)
- cibuľa
- repkový olej
- kukuričná múka
- soľ
- biele korenie
Parametre
- Značka
- Summit to Eat
- Hmotnosť
- 117 g
- Počet porcií
- 1
- Druhy mäsa
- Ryby a hydina
- Trvanlivosť
- 7 rokov
- Spôsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánske
- Nie
- Bezlepkové
- Nie
- Záručná doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76016019
- EAN
- 5060138531307
O výrobcovi
Summit to Eat je nová značka, ktorá vznikla přebrandováním svetoznámej značky Mountain House v Európe. Viac ako 40 rokov je najobľúbenejším výrobcom dehydrované stravy medzi cestovateľmi, turistov, kempovaní a ďalšími outdoorovými nadšencami. Výrobné postupy a technológie sa nezmenili, naopak sa rozšírila ponuka jedál a zvýraznila sa chuť (nie glutamáty!).