Pánska 3-vrstvová membránová bunda Hannah Alagan s identickými parametrami vodného stĺpca a priedušnosti 10 000. Povrchová úprava DWR - C6 je šetrnejšia k životnému prostrediu a zabezpečuje vodoodpudivosť vrchného materiálu. Skvelá voľba na náročné vysokohorské túry a outdoorové expedície, pretože sa naň môžete naozaj spoľahnúť! Bunda využíva 3-vrstvovú funkčnú neporéznu membránovú technológiuClimatic Element, ktorá poskytuje 100 % nepremokavosť, priedušnosť a vetruodolnosť.
Vyššiu priedušnosť zabezpečujú vetracie zipsy v podpazuší, plne podlepené švy a nepremokavé zipsy zaisťujú nepremokavosť bundy. Kapucňa je nastaviteľná v dvoch smeroch jednoduchým utiahnutím gumičiek, rovnako ako spodný lem s nastavením šírky na bokoch. Anatomicky tvarované rukávy sú zakončené zapínaním na suchý zips. Vďaka pohodlnému voľnému strihu je bunda vhodná na celoročné horské aktivity, či už leziete, chodíte alebo lyžujete. Je možné zvoliť si druhú izolačnú vrstvu od slabšej hmotnosti až po páperovú bundu.
Vyjadruje schopnosť materiálu odolávať tlaku vody. Čím je číslo vyššie, tým je materiál odolnejší voči premoknutiu.
10000 mm H2O
Počet vreciek (oblečenie)
2
Snehový pás
Nie
Odvetrávanie v podpaží
Áno
Podľa aktivít
turistické
Podľa typu
nepremokavé
/
prechodné
Kapucňa
S kapucňou
Typ izolačnej výplne
syntetika
Záručná doba
2 roky
O výrobcovi
Hannah je česká značka športového, outdoorového oblečenia a vybavenia s tradíciou od roku 1991. Za viac než tridsať rokov existencie prešla značka progresívnym vývojom po produktovej, vizuálnej aj funkčnej stránke. K produktovému portfóliu patrí lyžiarske, outdoorové a mestské oblečenie, batohy, stany, spacáky, karimatky a ďalšie príslušenstvo. Značka sa vyznačuje nadčasovým dizajnom za použitia funkčných materiálov s prepracovanými technickými štýlmi. V posledných rokoch je prioritou ekologické zmýšľanie pri výrobe aj samotnom použití vybavenia. Hannah vybavenie je testované v najnáročnejších podmienkach a na mnohých expedíciách. Toto zabezpečuje predovšetkým kľúčový projekt Hannah Grant. S Hannah sa zákazník vždy cíti "vonku ako doma".