Znovu sme obhájili víťazstvo v súťaži ShopRoku. Ďakujeme!
Novinky
Už po piaty raz sme obhájili víťazstvo v kategórii kvality. Vďaka vám!
Sú akcie, na ktorých proste nesmieme chýbať. A jednou z nich je najväčší Európsky veľtrh outdoorových značiek Outdoor by ISPO 2019, ktorý sa tento rok prvýkrát konal v Mníchove. Každoročne tam pre vás na nasledujúcu sezónu vyberáme to najlepšie z ponuky svetových outdoorových značiek.
Obsah |
Veľtrh sa konal v dňoch 30.6. - 3.7.2019 a spolu s nami sa ho zúčastnilo ďalších 22 000 návštevníkov z 90 štátov sveta. Okrem Nemecka najviac návštevníkov prišlo z Talianska, Švajčiarska, Anglicka, Francúzska a Holandska. Viac než 1000 vystavovateľov a maloobchodov z 35 krajín tam v 9 halách predstavilo svoje novinky z outdoorových oblastí turistika, beh, horolezectvo, vodné športy, mestský outdoor, cyklistika a mnoho ďalších. Veľtrh tiež ponúkol širokú škálu veľmi zaujímavých prezentácií, prednášok, rozhovorov a diskusí na rôzne témy. Podstatnou súčasťou bolo tiež vyhlásenie víťazov a predanie cien ISPO awards. Víťazov v jednotlivých kategóriách vám predstavíme v jednom z nasledujúcich článkov.
Tak čo myslíte, budete si môcť budúcu sezónu vytunovať strechu vášho auta aj u nás?
Vďaka podobným akciám zostávame v obraze a držíme krok so všetkými novinkami a trendami vo svete outdooru. Hoci sa veľtrhu zúčastnilo 1018 vystavovateľov, vďaka precíznej práci organizátorov a ich tzv. konceptu "širokej uličky", kedy každý z vystavovateľov mal k dispozícii otvorené priestory prepojené širokou uličkou, nám neunikla žiadna z noviniek.
Naše nadšenie vyvrcholilo pri novinkách švédskej značky Thule, ktorá sa tentokrát v oblasti batohov skutočne vytiahla.
Ťažiskovou témou celého veľtrhu bola udržateľnosť a celková ohľaduplnosť k životnému prostrediu. Klaus Dittrich, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Messe München povedal, že "za našu planétu je zodpovedný každý z nás". Uviedol, že dobrým začiatkom je používanie materiálov šetrných k životnému prostrediu. Mnoho výrobcov v súvislosti s témou udržateľnosti tiež predstavilo svoje výrobky z recyklovaných polyesterových vlákien a prírodných materiálov (napr. vlákna z dreva alebo morské riasy), ktoré sú plnohodnotnou alternatívou k syntetickým vláknam. Ekologická výroba sa už stala obchodným plánom aj v odvetví outdooru.
Tento ročník je teda za nami a my veríme, že vám náš výber urobí radosť a v nasledujúcej sezóne vám spríjemní outdoorové zážitky. V ďalších článkoch sa môžete tešiť na predstavenie víťazov v jednotlivých kategóriách a predstavenie noviniek "našich" značiek.
Pinguin prichádza nielen s novými kvalitnými a štýlovými spacákmi, ale aj s odľahčenými batohmi, ktoré prídu na výpravu vhod každému outdoorovému nadšencovi.
Zdroje: archív autora
Novinky
Už po piaty raz sme obhájili víťazstvo v kategórii kvality. Vďaka vám!
Novinky
Nevyhovuje obdarovanému Vami vybraný vianočný darček? Teraz ho vďaka predĺženej lehote môžete vymeniť za iný až do 15. januára 2024.
Novinky
Preferujete udržateľné značky oblečenia? A poznáte značku Patagonia?
288,00 €
(26.42 %)
211,90 €
144,29 €
(28.69 %)
102,90 €
166,99 €
(34.19 %)
109,90 €
139,99 €
(32.21 %)
94,90 €
353,00 €
(35.44 %)
227,90 €
370,00 €
(42.73 %)
od 211,90 €
112,00 €
(26.88 %)
81,90 €
562,00 €
(17.46 %)
463,90 €